juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Friday 10 June 2011

Satu hari di cameron highlands

okai, ni ntah kali yg ke berapa aku g cameron, jadi aku x boleh dianggap sbg pelancong ag. lebih kpd pelencong..he2..apepn, mmg x sangka akhirnya kami ke cameron juge cuti skolah ni.sbb perancgn awal dl nk g terpaksa dibatalkn. tup2 pagi kelmarin (khamis) berlaku situasi lbh kurg gn:

azi (adik aku): eh..along cuti la..
aku:aah..
azi:mksdnye ade org nk tgk k.de ngan amsyar..jum nek cameron?
aku:tnye la mak.
azi (lps telefon): mak ckp ok.bwk leklok.de duit x?kalo xde singgah hospital amek kt mak.pe ag aa, jom la!

lepas mandi baby dan bungkus pakaian lbh kurg, trus la kitorg ngan spotannyer mulekn perjalanan. matlamat kami mahu ke cameron?ni dia:


dan ini:


aha..yg len2 kitorg x pndang da..cume sempat juge la menjengahkn dr ke mardi yg terletak betul2 kt bwh umah abg aku.sebab kami menyamar org tempatan (tipu yg kitorg tnggl ngan abg aku) so dptla masuk free.jimat tuh 6 hengget..hu2..org len masuk mardi tgk or beli sayur aku masuk mardi beli bihun tomyam segera..elok sgt la 2..ape pn hajat nk men ngan bam2 yg supermassive tembam terlaksana juga..berat rasenye nk tnggl die smule. nk tnggl lame2 aku de keje rn..

k la..xley tulis lame2..kene ciap2 da ni..sebulan ag baru aku upload pic2 yg berkenaan kt fb..muahaha..

nk cepat,
cik aa ;)

No comments:

Post a Comment