juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Thursday 27 October 2011

Spontan..

spontan..ape itu spontan?kpd yg blur2,dimudahkan citer spontan nih mksdnya lebih kurang cam buat satu2 mende tuh tak berancang..tetibe jer..org putih ckp "on the spot" gtuh..ala mudahnyer cam citer spontan yg ade afdlin shauki, zizan, nabil, sharifah shahira bagai yg tayang kt astro tuh (youtube pon ade)..x penah tgk citer tuh?ala ruginyer idup korg..hik2..ok tak gurau jer..

apepon,dipendekkan citer ape yg aku cb nk ckp, x sume mende dlm hidup kita nih boleh kite rancang. kadang2 kite perlu bijak menjadi seorg yg spontaneous..juga bijak mengendalikan situasi yg berlaku secara spontan..sbb kdg2 kalo sume perkara msti ikt perancgn rapi, statik lak rasenye idup nih kn? bile rase idup statik mulelah nk komplen idup bosan la xde pembaharuan la bagai..so utk mendapatkn life yg lebih exciting, sile belajar utk menjadi seorg yg spontan yer..hik2

ari nih aku tetibe kene join meeting..(ha..spontan tuh)..xde angin xde ribut pop kene join meeting.. x psl2 terbiar la sarapan pagi yg aku beli kat kethha td sbb x smpt mkn (aku msk keje 8.30..8.30 kene smbt tetamu n kul 9 meeting mule)..uhuk2..apepon x kisah la..aku suke join meeting camnih, sbb byk dpt input br plus mkn2 free ag..hik2..

oklah..nk gosok baju lor..walaupn nilah aktiviti yg plg aku x brape berkenan, buat juge le..agpon ak da tak taw nk membebel ape..haha..
ok..tata.. ;)

No comments:

Post a Comment