juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Saturday 9 April 2011

video yg baru habis saya tonton (7)

Auwww..aku suda terkene Jang Geun Suk fever..hu2..charming sungguh die ini..baru2 ni aku terjumpa ngan gamba ni:

sumber:http://geungeuncouple.blogspot.com/2011/04/jang-keun-suk-kim-hyun-joong-together.html

Apa?Jang Geun Suk dan Kim Hyun Joong dok sebelah menyebelah?ley mabuk i taw..btw dorg shoot gamba ni utk iklan kedai bebas cukai kut?x sure gak la aku..yg pasti jang geun suk oppa yg pki baju itam 2 (suke stail rambut die yg ni..hu2) n kim hyung joon dok sblh die yg rambut selebet tu (porke?porke? T_T)

disebabkn suda terkene panahan asmara (chewaahhh =p) jang geun suk ni, aku pon rajin2kn diri mencari drama or filem lakonan die yg len..mmg x mengecewakn stakat ni.aduh..demam aku terhadap die bertambah berat nmpknye =p x caya? cb tgk die dlm 2 citer ni:

1) YOU'RE BEAUTIFUL

Aku cube browse citer ni kt youtube, tp malangnye lum ade uploader yg upload agi (atau mungkinkah aku yg x jmpe?). so aku tgk citer ni kt dramacrazy.net jer.ley klik kt tajuk ats ni utk g ke page die. kpd peminat drama korean dan jepun, laman ni memang x mengecewakn. satu yg aku suke mengenai laman dramacrazy.net ni berbanding laman mysoju adalah die ade provide beberapa alternatif pembekal video utk satu2 citer tu. cthnye cam dr yahoo video, wats, dailymotion, or fast mirror.kite ley pilih nk tgk video oleh uploader mane. malah, ade gak video yg diupload bersubtitle bhs perancis atau jerman. best bg aku feature ni, sbb kalo ade video yg broken kite ley tgk video dr pembekal video yg len.

btw, citer youre beautiful ni ade ala2 cam BOF gak..bezenye dlm citer ni ade 3 ekor kumbang yg super charming (BOF ade 4) yg mane tiga2 ni suke kt perempuan yg same (heroin la 2). Mereka ni merupakan kumpuln nyanyi yg super popular la g2..heroinnye lak ley tersesat menyertai kumpulan ni ngan menyamar jd lelaki (ala2 she's the man gitu) sbb nk cover tempat abg kembar die yg mengalami kecederaan.

tup2 sepanjg mase tu berputik la cinta segi empat sama antara dorg berempat.he2..ape yg jadi?tgk la sndri..apepn jika anda mengemari lelaki2 korea yg ensem, scene2 yg lawak n charming, n yg paling pntg penghidap demam Jang Geun Suk cam aku, mmg seswai sgt la tgk citer ni.



2) BABY AND ME


aigooo..dua2 super cute kn? ;p

Ha..yg ni lak filem yg dpt ditgk di youtube.rasenye mase belakon filem ni jang geun suk ni mude remaja ag kot?n die lg super comel dlm ni sbb mate die x la nmpk garang sgt. selain ade jang geun suk, aku suke sgt citer ni sbb ade baby yg tersgt la kiut di dlmnye..hu2..spt yg aku da ckp, citer ni pun besh sgt n x rugi tgk..hu2..

secara overall, x yah tnye pn xpe sbb aku mmg bg 5 BINTANG la citer yg ade muke die ni..hu2..

saya yg dah kembali ade byk mase,
cik aa

No comments:

Post a Comment