juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Saturday 9 April 2011

Bam2 da blk =(

sape bam2? bam2 tu anak sedara aku yg bernama hana damia khairul naim tu la..nape lak die dpt gelaran bam2?sbb die tembam dan kiut terlampau..hu2..ari ni umo die da 23 ari..n lepas lebih kurg 22 ari menjaga die (x termasuk seminggu jage mama die sblm die lahir ke dunia dan blk ke umah slps berumo 2 ari), berat sungguh rasenye ati aku nk lepaskn die blk..tp ape ley buat..cian lak kt papanye kene ulang-alik cameron-bentong slalu..

mak,adik, abg dan kakak ipar sulung aku sume ikut anta bam2 blk..aku jela x dpt ikot sbb kene jage ayah n mak sedara aku yg tak brape nk chat..kene la..walaupn aku nk sgt ikut anta bam2 T_T

apepn..dgn ketiadaan die ni (walaupn baru brape jam die g) rase sunyi len mcm lak..wuwuwuwuu..xpelah..kalo pikir bek sket, skrg aku de mase nk upload gamba bam2 dlm facebook..kn?kn? T_T

saya yg bersedih,
cik aa

No comments:

Post a Comment