juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Tuesday 29 March 2011

video yg baru habis saya tonton (6)

Aku ada crush baru. walaupun aku ni jenis yg sebenanye jarang2 sgt la nk jatuh ati ngan artis apatah lg utk menjadikn mereka idola terlebih2, ade gak sorg dua artis yg tersesat berjaya memecahkan tradisi aku tu..hu2..err..jejaka bertuah tu adalah artis korea lak 2..pekebende la aku ni..ade 2 org aktor dr negara ni yg aku suke sgt sebenanye.sorg adlh:


Yg ni namenye Shin Sung Rok..aku suke aktor ni sbb die pelakon yg versatile sgt bg aku..bg watak lawak pn jd, bg watak sedey pn jadi.aku tul2 jatuh ati ngan die pas nengok citer ni:


Citer ni tajuknye Thank You. Drama ni ade ditayangkn kt tv3 x lame dulu. sape yg tak tgk lg, g la cr n tonton. Highly recommended to watch..pasti berpuas ati..hu2

Dan yg ni adalah crush tebaru yg aku maksudkn tu..he2:


Encem x? ;p Name die Jang Geun Suk. Nape aku suke sgt kt die? sbb die kiutttt sgt2 bg aku..n suare die tersangat la menggoda..mmg talented..bile belakon bikin aku cair, bile die nyanyi pon bisa bikin aku cair (walaupn awalnye aku x phm pn pe yg die nyanyi. thanks to translator yg ade kt youtube yg tlh sudi translatekn lagu2 dlm drama ni ke BI).kalau dapat die ni, eee..mmg betuah la ;p

x caye? cube tonton die dlm drama Mary Stayed Out All Night ni:



Drama ni ade 16 episod (bese la utk citer korea)..citernye pasal blakag tadbir org nk hasilkn drama, n pasal arranged marriage, n psl indie band... aku mmg suke sgt drama ni..so drpd 5 bintang, aku bg:
-
-
-
-
-
-
6 SETENGAH BINTANG ;p

ha..punye la aku suker citer ni..samapi telebih2 bintang aku bg..aku boley tgk jang geun suk dlm ni berkali2 tnpa jemu..hu2..yg penting lagu2 dlm ni mmg besh..

until then,
cik aa ;)

No comments:

Post a Comment