juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Friday 4 March 2011

video yg baru habis saya tonton (2)

yup..skali lagi,drama korea menjadi pilihan hati..nmpknya aku tak boleh lari dari citer yg melibatkan pelakon2 boys over flower.kalo sblm ni ade Lee Min Ho, kali ni ade Kim Hyun Joong a.k.a Ji Hoo lak..drama tersebut adalah:

MISCHIEVOUS/PLAYFUL KISS

Citer ni merupakan adaptasi dari komik Jepun yg aku tak igt la tajuknya apa (byk citer drama dorg ni yg diadaptasikn dr manga atau komik2,terutama dr Jepun.mmg kreatif pelukis2 komik ni wat citer.bile penerbit drama malaysia lak nk wat gini eh?hu2). Selain versi korea, ade gak versi Taiwan yg bertajuk It started With A Kiss..yg mane satu versi lebih best, x dpt la plak aku nk tentukannya, sbb aku tgk versi korea jer..

Secara keseluruhan, yup, aku rasa citer ni besh dan menarik..again, x lari jauh dari ciri2 tipikal citer korea yg bese kite lihat. Kepada peminat drama korea, cerita ini pasti tak mengecewakn anda. mmm..selain Jin Hoo, Oh Min Ji yg betray Jan di dlm citer BOF dl pn de dlm citer ni..same mcm dlm BOF, dlm ni pn die jd jinx gak..hu2..

tapi yg paling kiut n paling aku suke dlm citer ni adlh penampilan kumpuln bye bye sea yg nyanyikn lagu tema utk citer ni.dlm ni, dorg jd geng kpd bong joon gu (yg sgt suke pd heroin sjk zmn skolah-kt akhir klip kt bwh ni die yg mncl dlm keadaan tebakor smbl pnggl nama heroin).yg bestnye,dorg akn mncl antara scene tertentu nyanyi ringksn lagu tu ngan aksi yg sgt kiut.x caye? lihat sedutan di bawah (walaupn kualiti gamba tak brape nk cntk):



haha..kiut kn?tp yg tak bestnye, dorg stakat mncl nyanyi camni dlm beberapa episod awal sahaja.bile da msk episod hero heroin masuk universiti (da abes skolah la mksdye), dorg ni da xde da (T_T)

KHJ dlm citer ni cam bese, mmg awesome n charming sgt2..n citer ni x la berlatar belakangkn dewasa sgt spt citer personal taste yg dilakonkn lee min ho. heroinnya pn muda..so xla nmpk matang sgt KHJ dlm ni.yg pasti, citer ni mmg suwett..

Citer ni ade 16 episod, dgn beberapa lagi episod edisi spesel..ade byk video citer ni yg diuploadkn di youtube (serius aku mmg prefer video youtube,sbb laju)..mgkn ade satu dua yg ade isu hakcipta,jd telah diremovekn buat sementara.tp ade byk alternatif video ni oleh uploader len, cari jela, jgnn risau..hu2

ok, slamat menonton =)

xoxo,
cik aa =)

No comments:

Post a Comment