juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Monday 28 March 2011

My current heart n soul.

Lame x berjenguk blog ni..sapu2 sawang sket..k, lets start typing..hi2..

saya ade satu cinta hati skrg..sgt kecil dan fragile, tp sgt lovable..hi2..beliau adalah:


Presenting, HANA DAMIA BINTI KHAIRUL NAIM *trumpet sound*

am i right?she is TOO lovable kn?nilah anak sedaraku yg sulung.cute2 sgt..die la kehidupn aku wat mase ni,sjk aku mule jage die sedari umur die 2 ari lagi...everything yg aku plan wat mase ni, msti mengambil kire beliau..hu2..siang mlm pg ptg, my centre of attention would be 95% her..everything bout her seem interesting, termasukla basuh yak2 die..he2

krn die ni sgt delicate, maka perlu berhati2 dan ambil masa ketika menjaganya.akibatnye,mokdenye pn ikt berupa perempuan sedang berpantang cam mak die gak..he2..here's the proof:


he2..cam aku lak mak die kn?apepn, baby hana (aku pnggl die hana,sbb rmi suke pnggl die mia atau damia)akn tnggl kt umah aku slame 3 mggu (wuwu..msti sedih bile die da blk nnti) so aku berjanji akn menggunakn sepenuh mase yg ade ni utk menjadi mak sedare yg terbaik punye disamping melatih diri utk menjadi ibu mithali satu ari nnti..chewahhhh..he2..

until then,
cik aa ;)

No comments:

Post a Comment