juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Wednesday 9 March 2011

video yg baru habis saya tonton (4)

ok..review video skali lagi.kali ni, drama korea pulak yg aku telah slamat habis tonton.erkk..pasni,mgkn aku ley digelar peminat k-pop or j-pop kot?haha..ntah..bg aku sume citer x kire dr mane dan asal mudah nk mengaksesnya, kalo menarik aku suke jer..drama kali ni adalah:

I AM SAM/I AM YOUR TEACHER

Permulaan cerita ni mmg lah aku tgk kt youtube.hajat hati mule2 nk tgk i am sam yg dakota fanning dan sean penn tu berlakon, skali ternampak lak ade drama korea yg bertajuk i am sam gak.baru aku taw sam tu dlm bhs korea same dgn ckgu la.



apepn, berdasarkn pencarian aku yg tak brape nk terer ni kt youtube, maka aku hanya bertemu dgn part first ni.part2 seterusnya berterabur tak taw kemane susunannye.lame gak aku peram citer ni dlm igtn, smpi la akhirnya aku jmpe drama ni kt crazydrama.net (bkn x jmpe kt mysoju tp video die broken) jd ak pon tonton la. bgs juge tgk kt cn drpd tgk kt youtube, sbb xde komen2 kn..jd x baca komen hnya tgk citer=jimat masa.hu2.

citer ni len sket dr citer tipikal korea yg bese ak tgk.kalo bese anda expect heroin akn bersama ngan hero yg kacak/kiut-fikirkn kembali.citer ni menunjukkn kapel plg tak sweet/seswai penah aku tgk ;p haha..ade 2 org watak hensem dlm ni yg suke kt heroin yg kiut tu-sorg dilakonkn oleh t.o.p dr big bang dan sorg lg dilakonkn oleh lee min hoo.tp dua2 heroin x layan.kesian..hu2

citer ni mengisahkn tentang sorg anak pompuan tunggal yg kiut anak kepada kepala gengster yg super kaya raya dan berkuasa yg boring ngan idop die.bese la, ank org kaya-bapak die lak sayang giler2 kt die ni.die ni jenis yg skolah kt umah, tp pijak kepala ckgu2 peribadinya.xley respek katenye.satu mlm die bertemu ngan mr jang (hero la kot ni?)seorg guru kt sekolah tnggi yg berperwatakan..err..hempeh?slow?nerd?die pn ckp kt bapak die yg die nk smbg blaja kt skolah tmpt mr jang tu mengajar..bapak die ni sbb sygkn anak sgt2 dan nk tgk anaknye yg manja, degil dan keras kepala tu dpt diploma sekolah tggi,upah le ke ckgu ni dan mntk die tnggl sekali ngan anak perempuannya utk jd tutor bdk tu.

ha,pe jadi pas2?camne agaknye bile anak kepala mafia bersekolah di sekolah yg perangai murid2nye cam dlm zoo gak?adakah bapaknye akn bwk bulldozer dan ranapkn satu skolah tu sbb bdk2 tu buli anak die?pe jd ngan hubungan heroin dan mr jang tu?maleh nk citer..kalo nk taw tgk sndri.ley klik kt tajuk ats ni utk membawa anda ke drama tersebut k?

xoxo,
cik aa ;)

No comments:

Post a Comment