juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Friday 2 September 2011

Raya..raya..raya..

hari ni sabtu, 3 september 2011 bersamaan 5 syawal = da 5 ari umat Islam di Malaysia nih menyambut hari raya aidilfitri. br 5 ari, so raye masih meriah banget lagi..hu2..aku pon stil kt umah, sok br pulang smule sbb isnin da mule keje blk. owh riso lak memikirkn persaingan dgn ntah brape byk keter ats jlnraye sok.

neway, bg aku raye thn ni bese2 ajer la..tidak la happening sgt cam thn lepas..tp ok stil meriah..n aku stil menerima duit raye..hik2..n thn ni raye ke-2 (aku blk bentong raye pertama) blk juge la kg n merase berkumpul sedare mara..juadah bese raye tetap ade-lemang, rendang, lontong bla2..so not bad lah..

apepon, spt juge raye thn2 lps, aku tlh overeating n perut ak mgkn tlh mengalami sedikit kezutan lalu menghadapi mslh ketidakhadaman..uhuk2..mungkin aku patot mulekn operasi detoks sekembalinye aku ke bangi nntih..kesian pade bdn aku yg semakin tua inih walaupn aku bermuke mude..huk2..

ok lah tak taw nk bebel pe agih..chiow..

No comments:

Post a Comment