juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Monday 29 August 2011

SELAMAT HARI RAYA

wah..blog ini kembali bersawang berhabuk bagai..oh tidak cukupkah aku perlu mebersihkn rumah, maka kene bersihkan jugak blog yg sudah lama tidak dijengah ini?okai2..nmpknye musim raya sememangnya sinonim dengan kemas mengemas dan sapu menyapu sawang sume properties anda yer..hu2..

nape la aku lame x menulis?sedangkn di waktu inilah byk peristiwa berlaku di sekelilingku yg boley aku tulis..tp slalu camtuh la..bile kite ade idea atau bhn utk ditulis, masa/komitment la mengekang kiter..bile kite ade mase plak menulis, xde plak ape2 bhn yg seswai utk kite tulis..hu2..

apepon, diam x diam, sedar x sedar, cpt ramadhan berlalu meninggalkn kite.. hari ini Insyaallah,merupakan ramadhan terakhir utk tahun nih..adakah kite akn berjumpe smule Ramadhan thn depan?hnya Allah yg Maha mengetahui..apepon berakhirnye bln Ramdhan bermaksud dtgnye bln Syawal..satu lagi bln penuh berkah dlm Islam..

Jadi di kesempatan ni aku nk ucapkn slamat hari raya..walaupn hingga saat aku menulis nih aku msh lg berada di bangi (br je blk keje)dan hnya akn bertolak blk esok, tp spirit raya tetap dirasa..hu2..lalalala..smoge slamat perjlanan aku esok pergi dan blk..Aminn..

pesanan khidmat masyarakat dan utk dr sndri gak: drive safely, kwl mkn nnti bj raye da x muat tmbh2 lak konpem sepanjg ramdhan nih penuh ngan aktvti jamuan raya dan umah terbuka, serta kwl perbelanjaan agr lepas raye poket x berlubang..hu2

~slamat ari raya~ =)

love,
cik aa ;)

No comments:

Post a Comment