juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Sunday 24 July 2011

saje2 merapu (2)

owh..sungguh x berape nk semenggah tul post yg smalam..apakan daya..itu la jadinye bile kepemalsan melanda kn..err,bkn bermakna mood pemaleh aku da pulih..n bkn juge aku bererti nk memperbaiki ketaksemenggahan itu pada post kali ni..it juz aku msti memperbanyakkn post br sebyk mgkn utk cover blk post jiwang terlebey sblm nih..(haha..sbb aku jujur aku bertekad takkan padam ape pon post yg tlah aku wat, walaucamne embarrassing pon,sbb ape yg aku rase adlh benar ketika aku menulis sume tuh..hu2)..

aku patotnye ngah kemas2 ape yg patut ketika ni,tp sbbkn sifat born to procrastinate aku yg kuat, aku rilek2 la dolu.ala,lgpon x byk yg perlu dikemas.aku pon x taw bile pakcu nk gerak.tambahn lak aku ngah kekenyangn blk mkn dr kenduri sedara aku masuk umah br. ley thn la umah die-dua tingkat tnh lot kn..bertuah bakal isteri die, bile kawen je nnti da ade umah selesa sume utk memulakn kuarga..hu2..rezeki masing2.aku suke kenduri camtuh,sempoi ajer..aku nk melantak byk2 pon selesa gak..hahaha..mkn gumuks la aku mase dok umah asyik mkn sodap2 jo.. kelmarin kenduri,smalam kenduri, ari ni kenduri,lum kire yg mak aku masak ag (yup walaupn ade kenduri die tetap masak bile cuti). aku ni lak kalo tgk mak aku da masak ni payah sket nk menolak dr memakannye, walaupn da kenyang..huhu..

apepon, aku rase jiwa kaco aku makin pulih skrg..bese la sume org ade kesedihan masing2 yg dorg pendam kn..mmg la kite cube nmpk sehepi mgkn,sorok dlm2 mslh kite.tp camne kite sorok pon mslh 2 tetap ade ngan kite..bese la..lumrah hidup kite x bebas dr kesedihn, bkn gembire je memanjang. tapi skrg aku boley kate aku da bebaskn diri dr kesedihan dan kekesalan dolu2 tu.aku da bayar harga kesilapn aku tuh,n aku ley kate aku da bebas skrg..so,aku skrg adalah aku yg lebey positif n hepi..hehe..aku da move on..cam lagu nih la:



~even when your hope is gone,move along move along juz to make it through~
kite sume akan pulih seiring ngan mase, walaupn sakit rasenye mase tempoh nk pulihkn diri tuh..so juz move along n be strong k..

sincerely,
aija ;)

No comments:

Post a Comment