juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Saturday 23 July 2011

saje2 merapu

wah..lame giler x berupdate pape kt blog nih..buzi benor ke aku ni?buzi x buzi la aku maleh nk menulis ape2 wat mase ni..tibe2 semangat nk berblogging tu terbang melayang ntah kemane..n sebenanye skrg ni pon semangat berblogging tu blom blk lagi, tp bile tgk post sblm ni yg x boley bla jiwangnye (malu aku) so aku bertekad nk reka satu post baru utk cover post jiwang karat yg sungguh embarassing ituh..huhu

xde ape pon yg terlampau menarik berlaku dlm idop aku skrg.cume aku skrg lebey byk berpoya2 kt luar berbanding dok kt umah..huhu..pe pnye anak la.tp xpe, aktiviti suke lepaking ngan kengkwn akn dihentikn berkuatkuasa serta merta dengan kedatangn bulan ramadhan nnti.wah..diam x diam ramadhan dtg ag..sedar x sedar je mase berlalu.mujur juge aku tak cuti mase bln pose taun pas so aku tak perlu la ganti pose.kalo x time2 camnih msti sebok mengganti pose mane yg blom berganti ag.

wahh..aku nk berenti smpi cn jela..boley?xde mood la da nk mencarut menulis..

apepon, di kesempatn nih aku nk ckp slamat menyambut kedatgn ramadhan..moge umo aku trus dipanjgkn utk menyambut ramadhan thn ni dan juge thn2 akn dtg..aminn..

saye yg di awangan,
cik aa

No comments:

Post a Comment