juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Tuesday 5 July 2011

video yg baru habis saya tonton (10)

susah juga nk biasakn diri ngan rutin harian biasa di umah slps mengikuti trip jd enumerator nih. aku spt tercari2 byk mende bg memenuhi minda aku yg seakan2 terawang2 nih. bg membuzikn dr, cam2 aku wat rini. antaranya bg memenuhi ruang yg tibe2 lompang dlm jiwa aku ni (chewahhh.. ;p) aku pn tergerak la ati nk nonton mane2 citer yg telah aku bookmark tp blum berkesempatn tgk.so dlm byk citer tu, aku telah memilih citer nih:

WEDDING DRESS



1st impression aku nengok tajuk die aku igtkn nih citer romantik komedi ke mende.rupenye nope, ni adlh citer sedih yg memerlukn sekotak tisu di sebelah kite ketika menontonnye..huhuu.. citer ni kisahnye mengenai kasih sayang antara ibu ngan anak perempuannya. si ibu ni, seorg pereka gaun pengantin, rupenye sdg sakit tenat. camne dua beranak ni habiskn masa-masa terakhir bersama tu mmg touching la..x reti aku nk menghurainye, tgk sndri jela..huhu..

k..2 jela nk tulis..

yg benar,
cik aa

No comments:

Post a Comment