juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Friday 2 March 2012

Bateri keter kene curi

~tak semua kau rancang akan berlaku..
mungkin nasib tak menyebelahi aku

~ini tidak adil tidak adil bagiku...
ini tidak adil tidak adil baginya......

mungkin aku boleh pinjam lirik dari lagu yuna ni utk menggambarkan perasaan aku skrg. sbb mmg benar, tak semua perancangan yg diatur, walaupun ia diatur sebegitu rapi, akan terjadi. kadang-kadang kita tak boleh menduga apa jenis halangan nk terjadi..

macam2 aku plan nk buat dlm kesempatan 2 hari cuti hujung minggu ni.. aku nk blk ukm angkut blk semua brg2 masuk umah sewa.. aku nk blk kg sbb rindu sgt kt famili aku and aku nk hantar segunung baju2 terpakai untuk didermakan pada patient mak aku. aku nk pegi beli tilam baru..nk dobi baju..dan macam2 lagi..

kenapa di saat inilah bateri keter aku harus dicuri?

sudahlah sudah..aku nak bengang sedih ke ape pun tak perlu rasanya. at least aku ade moral sapot dr ramai orang..dan dr orang tu yg nmpknya sedia nk tolong aku walaupun die bz byk keje....

tp itulah kot masalah sebenanye bg aku..aku malu wehh asik2 susakn die aje....mmg la aku suka dpt jmpa dia..tp aku tak suka kena slalu bergantung pada dia..

dah2..buat steadi suda..duit boleh dicari. segala rancgn yg tergendala juga boleh disusun semula..sabar sajalah dan percaya ada hikmah yg lebih baik menanti..

No comments:

Post a Comment