juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Wednesday 16 February 2011

Orang berblog die pun nk berblog jugak...

Errr..1st entri..x tahu nk mencarut mengarut ape..tp blog suda dicipta, jd bg memastikn usaha ini x separuh jln, msti letak post yg pertama..hu2..

Ok..aku mungkin bukanlah termasuk dlm kategori terer IT sgt, tp tidakla juga tergolong dlm kelompok buta IT jugak..jd aku mmg tahu kewujudan blogspot ni..tp kenapa pulak br skrg aku nk mula menulis blog lak?mungkinkah sebab:

1) Kelapangan masa? (im jobless at the moment..not too shy to admit it ;p)
2) Free internet access? (im jobless but i do lots of volunteering work-n thanx to this, ive been given pasword to wireless access from my neighbour children..n its very FAST too..suke2)
3) Ikut trend? (yela..da sume org ade blog kalo aku sorg x buat kang dikatekn ketinggln zmn pulak..)
4) Melatih kemahiran menulis (mmm?yeke?its not like im going to used very proper language here =p maybe i should try to..)
5) Cari publisiti murah?woopss..(yela..sini tmpt kite curah rase hati, rase x puas ati bla2 n sume 2 bole dibace oleh rmi org..kalo stakat nk luahkn prasaan n simpan mende 2 utk dr sndri,bek tulis dlm diari peribadi kn?)
6) Sebab nk buat mende baru?
7) Dan lain-lain... ;p

Mmmm..ape pun,aku tak bercadang nk jadikn blog ni blog glemer sgt..ckp la ni jd tempat ak nk mencarut, memaki, menulis, membebel, berkongsi item etc2 apa2 yg aku suke..its going to be a personal blog, no spesific theme (mksdnye ni bknla blog khas utk mknn ke, filem ke, resipi ke pekebende-kire blog cacamarba la ni..hu2), and very open one..

Tak saba aku nk tgk sejauh mane aku akn maintainkn blog ni..huahuahua..mari wait n c..

xoxo,
cik aa =)

2 comments: