juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Thursday 17 February 2011

Welcome!newborn baby to the famili =)

yup2..nmpknye generasi Abu Bakar bertambah seorg lagi dgn kehadiran cicit pertama beliau.bertambah lagi seorg umat Nabi Muhammad kt dunia ni =) Alhamdullillah..

Brite ni aku terime sekitar kul 7.45 pagi td..mamai2 je mase 2 (yela sbb ak bkn la jenis morning type sgt kn..).  Tibe2 mak ak menjerit cakap ngan gembirenye bhw k.ila sepupu aku telah selamat melahirkan bayi sulung perempuannya kira2 kul 10.05 mlm semalam (17 feb 2011)di HUKM, KL. berat baby kire2 2 kg lebey la.feelin happy-because its a newborn-n...she's a GIRL!hu2..

Job ak pas2, kabarkn brite ni kpd adk beradik aku (ikt msj jer)..jap g aku nk g Cheras melawat k.ila. ngan famili makde. kitorg tido smalm kat sane..jd sementara tggu makde smpi, ak amek kesemptn menulis dulu dlm blog ini..he2..

Kalo aku senang nnti, aku upload gamba baby girl ni beserta namenye skali..hu2

xoxo,
cik aa ;)

No comments:

Post a Comment