juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Thursday 19 January 2012

............

ade byk mende belegar di kepala aku skrg..
tapi yg anehnya dlm masa yg same tiba-tiba jugak kepala aku boleh jadi kosong lompong serta-merta..
lagi aneh bile emosi aku boley bertukar selang 5 minit..
sekejap aku rasa bersemangat..5 minit kemudian aku boleh merasa sayu plak..

apakah yang telah terjadi pada diriku?
sudah hilang arahkah?

adakah kerana memang aku sudah hilang arah?
aku tak pasti lagi apa yg perlu aku lakukan utk hidup aku?
atau mungkin aku sudah bosan dengan hidupku yg kelihatannya begitu mendatar sekali..

sekejap aku rase bersemangat mahu berubah..agar hidup aku kelak mungkin lebih membahagiakan..
tapi sekejap kemudian boleh jadi semangat yg tiba2 aku peroleh tu terbang melayang pergi ntah mana2 pulak..

apa nk jadi la ngan aku ni..
bile aku nk lebih matang?
bile aku boleh mengawal diri aku sepenuhnya?
bile aku boleh betul2 berdikari ni?


lalalalala..kekusutan,sile blah2 cepat2 dari hidup aku...

No comments:

Post a Comment