juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Monday 2 January 2012

Unhappy =(

aah..saya x hepi skrg..
tp ade org peduli ke saya hepi atau x?
sbb xde org yang peduli tula saye menulis kt sini..
sbb kalau ade org yg peduli awal2 lagi saya pegi kt org tu dan menangis teresak2 (ok..exaggerate sgt tuh..tp at least saye akn pegi kt die utk kongsi lara di hati..hik2)

mmg la saye ade famili n mak bapak..
tp saye ngaku la bile da tua2 gini rasenye malu da nk ngadu kt mak bapak hal2 emosi ni..rase cam budak tadika plak kalau berbuat begitu..(i know ill always be a little girl in their heart, but i want them to know i can handle myself, that they can TRUST me..)

betul la saya ade kwn..yg sayang saya..yg amek berat pasal saya..
tp kite kene igt, kwn2 kite tu manusia biase juge..
dorg pon ade masalah masing2 juge..jd adilkah kite kalau kite tambah lagi masalah dorg..??

pada Tuhan jugalah tempat kite berserah pada akhirnya..DIA lah yang sentiasa ade utk kite..pada akhirnya bile kite desperate dan dah susah sgt pada DIA jugalah kita igt dan meminta-minta..

napelah ramai manusia selalu jatuh dalam kategori ni...termasuk saya..insaf jap..

k bye..

No comments:

Post a Comment