juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Saturday 31 December 2011

SELAMAT TAHUN BARU =)

Saat aku menulis nih, ade beberapa minit lagi jer tahun 2011 akan berakhir dan tahun 2012 pula akan menjelang. Tak tahulah ape nilai estetika yg wujud di situ, tp bg aku tiada apa yg berubah pun. Setiap hari, angka berganjak. usia kita tetap bertambah setiap saat..jadi apalah yg nak diraikan sgt tahun baru ni?hu2..

So tiada azam yg aku reka sempena datangnya tahun baru ni.tiada juga perubahan baru yg aku rancangkan.Rutin mlm sabtu aku mlm ni juga masih sama seperti mlm2 lain. mmg xdelah teruja2 nk tgk konsert mahupun bunga api bagai. berguling2 atas katil sambil baca buku lg besh..hik2

Cumenya sbg manusia, aku berharap aku akn meniti perubhan hidup dengan lancar..diriku esok akn lebih baik dr hari ini..tu saje..tak gune berazam berjela2 setiap kali dtgnya tahun baru kalo tiada tindakan bersungguh-sungguh ke arah merealisasikannya diambil kn?

apapun, aku tetap nk ckp- selamat tahun baru ;)

oklah..sambung baca buku..dadadada ;)

No comments:

Post a Comment