juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Sunday 18 December 2011

Murah Rezeki

Lately ni aku rase rezeki aku terhadap mknn murah sgt..

sama ade makanan meeting free (meeting yg berkaitn ngan aku ataupn tidak ;p) mahupun air tangan org sekeliling aku yg berbaik hati masakkan makanan besh2 n undang aku mkn..

i love food..expecially home food (dining out is nice but air tangan org yg kita kenali adlh lebih bermakna..hu2)..n this is such a wonderful bliss..hik ;)

kpd anda sume, tima kasih utk mknn yg sedap2 tu..smoge rezeki kalian dimurahkan dan kebaikan kalian dibalas berganda-ganda olehNya-iklas dr hati =)

Selamat malam sume..semoga hari esok lebih bermakna..doakan permulaan hari esok akan menjanjikan kebahagiaan dan perubahan yg baik utk kehidupan kita..Aminn

No comments:

Post a Comment