juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Friday 23 December 2011

Life drama

Ari ni life aku terasa cam dramatik lak..dr pagi ke ptg cam2 mende berlaku..antaranye:

1) kelam kabut
-aku dapat tugasan ad hock lalu terpaksa la kelam kabut menyelesaikannya(sesuatu yg aku rase bese sgt la berlaku sebenanye jd tiada apa yg pelik di situ)

2) bengang
-berdepan ngan gurauan kasar yg bley thn la drpd org yg kite x brape kenal.. (nk taw ke ayat die camne? gn la lebih kurg: "ko ni muka je kan cantik, tp pekak.." amboi kak..agak2 la..aku tgh kelam kabut nk selesaikn masalah sektor ko ape taw?")

3) exciting
- perhimpunan bulanan yg agk exciting (nape exciting?mmm..antaranya sbb dpt doorgift yg menarik, nmpk "die" ;p, dpt hadiah hari lahir (sbb aku kelahiran oktober) direct disampaikan oleh pengarah, segmen titisan ilmu yg agk memotivasikan aku, serta ucapan pengarah yg x pernah aku sangka boleh jd menarik dan tidak membosankan..seriously, aku mendengar ucapan die rasa seakan-akan macam baca cleo taw-something informative delivered in fun ways)

4) Lucky
- Pagi kak linda belanja nasi lemak (walaupn terpaksa mkn dgn gelojoh sbb kelam kabut tugasan ad hock spt di atas), tengahari mknn disediakan slps abes perhimpunan tu, dan ketika berjalan2 dlm cold storage alamanda, dpt mencuba pizza percuma..sodappp..hu2

5) Scary
-figure out aku ade stalker..scary seyh..!!aku takkan senyum pada die lagi..kalo aku terserempak aku jln menunduk jer nnti..

6) Kezutan
-tetibe lak kwn aku mntk tlg anta die g dobi..x pernah2 die buat (err..kezutan ke ni =p) plus aku berkenalan ngan dua org baru guy yg ensem jugek la..hahahaha..eh2 jgn nk dtg aura gatal ko tu ok (peringatan utk diri sndri)

ok..org mungkin x fhm kenapa aku judge life aku dramatik ari ni..hanya aku je yg phm emosi2 yg muncul drpd turutan setiap perkara yg berlaku pada aku hari ni..k la..nk sign off

p/s:err.."die" masih x approve aku..nape yer? ;p

2 comments:

  1. uish siapakah dia??haha...ok la tu drama tuk sehari..mmg ak xphm pun emosi2 tu cuma nmpak cm bz day...tp part stalker tu mmpu menaikkan emosi yg pelbagai...klo hnsem?klo xhnsem?tp ko pun kenal kn sapa org tu...cmne ?encem x?haha

    ReplyDelete
  2. wuuu..x maw x maw...x encem..x maw...

    ReplyDelete