juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Wednesday 14 December 2011

Fobia Cinta??

ape cinta cinta ni?haha..amboih jiwa2 lak aku mlm nih..
ok..sebenanye ade la sket insiden td..n ape yg berlaku tu telah membawa aku kpd nk memikirkn sket bab2 cinta nih..phewww =p

ade yg ckp,aku ni ati kering..sbb aku payah nk betul2 serius sukekn org..slalu aku ni byk men2 jer dr yg betulnyer..ade gak yg penah terbabas mulut bertanya:ko ni fobia cinta ke? ahaksssss..kdg2 korg x percaya macam mane ade sesetengah org tu sebegitu "ambek berat" sgtt ngan hidup korg..hu2..

aku x jwp pon kat org yg tnye tu, sbb aku x rasa perlu..tp skrg aku nk nyatakan jugak la kt sini, tidak..aku x fobia cinta ke ape..xde maknanyer..haha..aku mgkn kelihatan spt "berhati kering"..tp tu luaran jer taw..jiwa aku ni sebenanyer sensitif, halus dan mulus..mudah jerr disentuh ngan hal2 yg simple tp kiut taww...hik2 ;p (gedixxx)

tipuu la kalo aku ckp x pernah kecewa sket tentang bab2 nih..tp xde la aku sampai fobia..tiada apa yg perlu aku kesalkan pon apa yg berlaku dulu2 tu..n seperti yg kwn bek aku slalu ckp-aku ni sebenanye x jmpa lagi org yg aku betul2 cinta..ooo yeke?aah la kot..sbb setakat ni aku memang belum jmpe org yg boleh membuatkn aku betul2 mempertahankan rasa cinta untuk dia..

kadang2 aku teringin je nk bagitaw kt org..xde yg peliknyer kalo aku single..walaupun aku xla cantik tahap ratu cantik, or peribadi indah tahap Siti Fatimah, bkn la bermakna xde org nk kt aku..tp yela, aku ni slalu ikt instinct..da instinct aku kate die bkn la utk aku, aku slalu follow je..dan nk jd nasib tak berapa menyebelahi aku, org yg pernah aku tertarik hati kt dia, x betul2 serius pulak nak kt aku..jd begitulah citernye..

ok..mgkn aku patut open up sket..bg lebih peluang pd diri sndri dan org len..n cube utk x jadi penakut sangat..aku pn bukan muda sgt lagi..aku patotnya da lebih serius tentang hal2 dlm kehidupan ni...kn?

sape2 yg "ambil berat" sgt tu, ape kate tlg cadangkan calon2 yg korg rase sesuai?hihi..aku x keberatan..or ade sape2 x yg nk tawarkn diri sendiri jadi raja di ati i?pendamping dan pembimbing, teman dan rakan i sepanjang umur, dunia dan akhirat?hik2 ;)

ok..sign off..

No comments:

Post a Comment