juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Friday 9 December 2011

Sunyi pelik..

puhh..puhh ~aksi cam meniup..~ adeh..kemain berdebunya blog ni ha..nmpak beno tuannya pemaleh nak jaga die..last update bln oktober?haha..memang pon..aku mmg pemalas nmpknya..nak2 lak sblm ni keje aku yg menuntut aku byk outstesen sana sini berbanding berada di atas katil aku kt ukm ni jd aku maleh nk membukak blog..n bile da masuk bulan 12 plak di mana kewangan nk tutup akaun dan tiada meeting luar lagi dibuat pada bln nih, aku lak besenye terlalu lemah bile da blk keje n hnya berhasrat utk tido je sepanjang mlm berbanding menulis di blog..huhu..

err..biasenye aku tak kisah ngan ketiadaan org di sisi aku bile aku blk, or even sepanjang hari masa hujung mggu pon..alasannye adlh spt di atas la..aku suke nk tido kroh3 di masa rehat aku and tak kisah tak bercakap ngan org pon..and aku lebih suka membaca di masa2 santai gn..tp ntah nape, ari ni, malah mgkn utk weekend ni, energy aku terasa terlebih lak..tetibe aku sgt bersemangat n terase cam nk outing mane2, ngan sesiapa jua..pelik2..

malangnyer, di saat aku terase nk hang out ngan org ni la, sorg pon xde utk aku..seriously..??ironi ngan mggu lepas di mana ramai sgt lak org nk menuntut perhatian aku layan outing bersama2..smpi terpaksa kecewakn sesetengah pihak..tp nape mggu ni,kenapa?kenapa?kenapa xde sorg pon yg sudi nk volunteer lepak ngan aku?hahahaha..

oklah..bknnya mati kalo outing sesorg kn?n bknnya aku x penah wat perkara ni sblm nih..memandangkan byk wayang besh dimainkn skrg, mgkn aku ley wat movie maraton nnti..tghari td masa rehat akhirnya aku berkesempatan tgk twilight, so citer seterusnya aku menanti peluang nk tgk adlh ombak rindu dan puss in boots (harap masih ditayangkan lagi)..ok gak rasenye idea movie marathon ni..

oklah..letih nk menulis panjang2..sign out dolu..lalalalala =)

No comments:

Post a Comment