juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Monday 6 February 2012

insomnia

skrg jam da menunjukkan kul 2 pg lebey hokeh? ape ke halnyer mlm ni mata aku nmpknye sukar benar utk terlelap x mcm selalu..nk kate aku tido siang lame2, memang xde la..eh lagipun hari2 len tu kalo aku tido siang pon ngan selambe badaknyer mate aku still senang nk lelap mlm2, ni pehal lak x tido siang pun susah plak nk tido..

da bosan golek kanan golek kiri dekat 2 jam tp mata masih gak terkebil2 x buley nk tido, maka akhirnya solusi mengonline la jugak yg aku ambil kn...kate gadis semasa zmn it.kuang kuang kuang..bkn ape, ade sbb taw pada akhirnya aku pilih utk on9 n surf intenet..

sbb,yg aku mencinye bile x buley tido gini, mulela kenangan zmn silam nk menjelma kan. n yg x bestnyer, kalo mengenang kenangan indah tu takpelah jugak, ni minda aku nk nakal2 pulak mengenang kenangan sedih2..mengenang apa yg pernah terlepas dlm hidup aku walaupn suatu ketika dolu aku seakan-akan cam memang hampir sgt nk milikinya..

err dipendekkan citer, mulelah nk jiwa lara jiwang karat semacam je kn..tu la yg aku x tahan tu..ntah pape je..aku besenye x emo, so bile da kene sakit emo ni mule la keberah..huk2

ni sume salah radio suria le nih..mlm2 gini x suda2 pasang lagu cinta jiwa2 semacam..ni sume salah romate aku yg pasang radio ni n x bg aku alih stesen len..ni sume salah "orang" tu sbb telah menjadi sumber utk aku benostalgia tentang kenangan aku dengan dia..

kenape aku mesti menanggung akibatnya?mengapa?mengapa? *gaya dramatik*

p/s:oh aku da taw sape lagi yg bersalah dlm hal ni.pesalah yg menyebabkan aku xley tido..br aku igt aku minum nescafe rich ptg td..ni msti slh cafein dlm tu la strong sgt..adohai nyesal....

hamboi2 la ko mlm ni..sume org ko nk salahkn..yg x berkenaan plak tu..ni la manusia..sori, org x cukup rehat x buley tido mule la kepale otak die nk jd mereng gini..ki2 ;p so ignore ajelah..

k bai

No comments:

Post a Comment