juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Thursday 2 February 2012

Reject Mereject..

Al kisahnya bermula begini..

smalam aku lepak umah cik kikin..aku lepak sorang2 sbb tuan umahnya suda pegi keje..
paham paham la bile berseorangan tanpa akses intenet, teraselah agak memborinkan..aku wat ape2 je yg aku rase mampu nk isi mase walaupun tu umah org..hu2..bukak tv, sapu umah, mop lantai, kemas balik tempat tidur tempat kitorg wat slumber parti smalam, pegi kdai runcit etc2..

pastu aku ternampak lak ade sebuah buku ni:


aku bukanlah berniat nk review lebih2 buku ni..aku juz nk gtaw kt sini, krn nk isi masa lapang, maka aku pun menelaaah la buku ni..okeh..tu citer smalam la kan..skrg kite berentikan kejap cerite ini di sini..

tup2 hari ni aku terbaca la plak satu artikel oleh blogger ni pasal camne kalo korg nk merejek awek..link spt berikut kalo nk bace penuh:

http://www.gilabest.com/2012/02/tips-cara-cara-untuk-reject-awek.html#

meh aku copy paste sket kat cini artikel tu tentang ayat ape para guy lembut hati diluar sane nk bagi bile rejek awek yg suke kt korg tp korg x suke kt die..

1. Semalam I check dengan doktor, dia kata I HIV positif…
2. Kat telinga I ni ada suara suruh I bunuh diri..
3. U nampak tak mamat tu… (padahal takda orang pun kat situ)
4. Adik beradik I ada 10 orang, semua belajar lagi, I kena sara diorang sebab parents I dah meninggal…
5. I dah keje kat 20 company, tapi paling lama tahan pun 2 bulan je…
6. Hari-hari along cari I, hutang dengan diorang dah mencecah 100 ribu…
7. I suka rogol pompuan yg pernah jadi kekasih saya..
8. Errr, sori, terpegang pulak….
9. Lupa nak bagi tau u, I ni duda anak 10
10. Ish, kalau nak kawin dengan U, I kena ceraikan bini I yang ke 4 tu, sian dia….
11. Saya suke lelaki la..awwww~
12. Saya suka mak org hahah
13. saya bukan lelaki tulen
14. Sayang, sebenar saya ni gay. Sorry ya~

amboihhh..panjangnyer cara...haha..sebaik je abes bace artikel nih trus aku dpt inspirasi nk menulis entri ni..

wokeh skrg kite boleh blk semule kepada citer buku di atas..ape perkaitan artikel ni, buku yg aku baca di atas tu dengan agenda rejek merejek..

mmm..artikel di atas ni bg tips2 utk lelaki kn..kalo para gugurl lak nk rejek lelaki camne?

buku tu da bg aku satu inspirasi dan idea paling bernas tentang camne plak care terbaik nk takutkan guy..kepada para girl yg nk rejek guy,toksah buang mase ckp ayat jage ati cam "saya x sesuai utk awk, kite kwn je la..awk baik tp saye yg tak cukup baik utk awk la, saye x sedia ade boypren ag la.." orang laki bkn paham sume tu..hu2..lagi korg menjauh lagi dorg keja..

so cara terbaik nk rejek guy?

*nota: ini hanya sesuai jika nk rejek lelaki yg stakat request nk jd boypren korg je tp korg x berkenan..kalau mmg die dah p pinang korang drpd tgn mak ayah korang, sile reconsider sebaik2nyer ye..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

AJAK DIE KAWEN JE TERUS!!

seyes..musti dorg back off..siap lari lintang pukang x cari kite ag (buku ni yg ckp la)
tp aku rase cam betul..sbb kalo kite ckp nk kawen ngan laki tu, msti die da anggap kite ni 100% la into die..die la segala-galanya..die la nyawa kite..die la tempat kite bergantung..tanpa die kite nothing.. *huh...

big mistake la girl kalo kite tunjukkan pada laki yg kite sayang bahawa kite sayang sepenuh mati kt die(walaupun mmg itu la hakikatnye)..kalo kite reveal everything pasal kite..lagi la die angkat kaki cepat2 sbb da xde challenge katenye..perempuan yg independent, konpident n ade sisi misteri sentiasa menarik hati lelaki..so jadikan diri anda seorg yg sukar dijangka kalau xnak lelai yg disayangi pergi..

~lelaki slalu tertarik pada perempuan yg die taw sebenanya susah die nk miliki..kate suke cabaran..hmmm... #fact

~ nice girl slalu dilukai..adakalanya perempuan msti jd agak komplikated dan keras kepala kalau nk lelaki trus setia pade die #fact

1 comment: