juz me..plain me..mumbling about...ANYTHING ;

jika anda "ter"sesat ke blog ini, tahniah!jgn kata anda, sy pn hairan gak ;p

Saturday 25 February 2012

pemalas punya worang...

aku toleh kiri,
aku toleh kanan.
aku pandang atas bawah depan belakang.
Dalam hati berkata:
oh banyaknya!

Kat mana harus aku bermula?
Bilakah harus aku bermula?
Bagaimanakah aku harus paksa diri untuk MULA?

Arghhh...
tak pernah ku sangka akan jadi sebegini sukar nak mengemas barang2..hu2..
aku ingatkan aku cukup excited nak pindah masuk umah baru..
jadi mengapa aku masih tak kemas satu apa pun lagi?

transkrip interview kedua yang masih tak siap..
environment tempat kerja baru yg nmpknye masih kurang ramah dengan aku.
salah faham dengan kawan yang nampaknya sukar nak memahami dan cuba sekali sekala menjaga kepentingan kawannya pulak...
satu habuk barang2 pun tak berkemas sedangkan esok da mula nk pindah masuk...

apa nk jadi la aku ni...??
.

4 comments:

  1. Malas sgt pon x elok. Aok tu da nak kawen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminnnn..masin mulut ko cik kikin..doa2kan la aku cepat jumpe jodoh ye?haha..ley sanding sama2 ngan ko..kiki ;p

      Delete